2010. november 13., szombat

ViVIA interaktív & zene.hu

Sziasztok!

Ideje újra feltámasztani a blogot, mert konkrétan Június óta nem írtam, de közben rengeteg dolog történt velem az elmúlt időszakban! :)

Az első dolog, amiről szeretnék írni az a www.zene.hu oldalán történt versenyről szól.Röviden annyiból állt az egész, hogy beküldhettél magadról egy közös fotót, amin egy sztárral szerepelsz és szavazás alapján eldől, hogy ki lesz a győztes.
Én a Snoop Doggal készült közös képem küldtem be.HIHETETLEN sokan szavaztatok rám, -amit ezúton is szeretnék megköszönni- így sikerült megnyernem a versenyt!
Ennek kapcsán készült velem egy interjú, ahol Bíró Zsolt a zene.hu főszerekeztője interjúvolt.
Már mindenki számára elérhető,ezen a linken tudjátok elolvasni:

http://zene.hu/20101024_patricia_ledobbent_amikor_meglatta_snoop_doggot

Nem sokkal az interjú megjelenése után kaptam egy hívást a VIVA-tól, hogy szeretnének behívni az interaktív című műsorba.
A téma a videoklippes szerepléseim voltak, rajtam kívül még meghívták Katicát aki Katy Perry klipjében nem szerepelt és Tücsit, akit Erik klipjében látható.
Elvben 16:15-kor kerültünk volna adásba, de ez persze csúszott, viszont már olyan 3/4 4 körül megérkeztünk a VIVA stúdiójába.Betty , konkrétan 2 perc alatt felrakott egy sminket, mivel ő ott az egyetlen sminkes, így gondolom már hozzászokott az ilyen szintű roham tempóhoz:D
Adás előtt tök jól elbeszélgettünk a többiekkel még kint a várakozóban, ott volt Barnee is akit több,mint fél éve nem láttam már! :)
Ada volt a műsorvezető és mivel összesen 6-an voltunk bent nála, ezért mindenkire elég kevéske idő jutott, de örültem, hogy ott lehettem, mindig kíváncsi voltam, hogy, hogy is zajlik belülről nézve egy élő adás felvétele.
By the way ISZONYÚAN picike a stúdió nagyon meglepődtem! :D

Egy kedves ismerősöm felrakta a youtube-ra a videót, így most mindenki meg tudja nézni, aki esetleg lemaradt róla: http://www.youtube.com/watch?v=XE1TYU3hElM



A 3. és egyben utolsó történés, az ismételten a zene.hu-hoz köthető, ugyanis elindul a saját rovatom.A cím állandó lesz, azaz: 'Pasik, akik miatt a csajok a képernyőre tapadnak!'
Azt hiszem ez elég sok mindent elmond arról, hogy miről is fog szólni, többet meg nem is szeretnék elárulni, úgyhogy Ma délután 15:00-kor, tapadjatok a képernyőre!

www.zene.hu/20101113_pasik_akik_miatt_a_csajok_a_kepernyore_tapadnak_1_videoval_rupp_patricia

Ennyit mára, szép napot mindenkinek, még jelentkezem, legyetek naprakészek, hogy napi szinten tudjátok, hogy mi történik velem: Kövessetek twitteren:
http://twitter.com/patriciarupp

Xoxo Patri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése