2010. június 21., hétfő

Viva Comet 2010

Sziasztoook!
Nagyon sokan kértétek,hogy írjak beszámolót a 2010-es Viva Comet gáláról,úgyhogy kérésetek számomra parancs, itt vagyok és újra beavatok mindenkit,mindenbe! :)
Azt azért leszögezném,hogy nem konkrétan a gáláról fogok írni,mert úgy kb. a műsor 1/4-ét láttam teljes életnagyságban,látatlanban,pedig nem írnék véleményt senkiről,hanem arról lesz szó,hogy mi a benyomásom az estéről,milyen élményeim vannak! :)

Első körben szólnék bár szót a díjakról:

Legjobb klip- Hientől a túl szép lett.Itt leginkább az utómunkán van a hangsúly,viszont hihetetlen sokan megnézték a videót,tényleg nagyon jól megcsinálták és maga a dal is fülbemászó,személyszerint pedig nagyon szeretem Hient,úgyhogy örültem neki! :)

Legjobb férfi előadó- Sp :):) 110%-ban megérdemli a díjat,egyrészt nagyon tehetséges,ő írja a dalszövegeit,rendezi a klipjeit,rengeteg fellépése van és nem egy összerakott tinisztár.Mellette ott volt Ákos,aki nagy esélyes volt és ,mint tudjuk nagyon régóta benne van a szakmában,de neki már nem feltétlen a viva a célközönsége,ezért volt sokkalta több esélye itt Krisztiánnak.

Legjobb női előadó- Barbee lett. :) Ennek a díjnak is nagyon örültem,hogy ő kapja,hiszen nagyon sok mindent elért 2 év alatt,többek közt 7 klippet leforgatott,a happy box arca és nagyon-nagyon bírom ezt a lányt a Szívtörő című klip forgatása óta! :)
Nagyon erős volt itt a mezőny és nehéz kiválasztani a kedvencem,ebben a kategóriában mindenkit szeretek :D

Legjobb együttes- AFC . Hmmm ebben a kategóriában az Idiot Sidenak szurkoltam,őket ismerem a Könnyen jön című klip forgatása óta és a mai napig nagyon jóban vagyunk és egyben nagyon tehetségesek! :)
AFC viszont itthon a legnépszerűbb együttes,tele vannak fellépésekkel és állati jó kis dalaik születnek,úgyhogy megérdemlik! :)

Legjobb új előadó- BNF. Ez sem volt túl könnyű döntés,Stereo 2.0-ás srácokat nagyon bírom,Interyout is,úgyhogy feladták a leckét:D BNF viszont rövid idő alatt,nagy népszerűségre tett szert,nagyon sokan szeretik őket,úgyhogy engem annyira nem is lepett meg,hogy ők vették át a díjat.

A Magyar Könnyűzenéért VIVA Comet díj nyertese pedig a Neoton Família lett,gratula nekik is! :)

Nos a fellépésekből nem sokat láttam,de ami megvolt: Hien-nem csalódtam benne,imádom a hangját,tökéletes :),Király Viktor-nekem a forgószél című száma annyira nem jön be,de itt a cometen nagyon jól megoldották a táncosokkal,jól sikerült,tetszett,Sp & Rami- Nagggggyon király lett,mind látványra,mind előadásmódra tökéletes lett és a közönség kisebb extázisba került:D,Barbee- A kapj el című szám alapból egy nagyon jó választás volt szerintem+azért a ruhákkal felrakták az i-re a pontot!:D,Cascada- Edddig is nagyon bírtam,de respect neki,iszonyatosan volt,enyhe kis party hangulat született :D

Kb. ennyi:D,hihetetlen,hogy majdnem az egészről lemaradtam,de leragadtam a teraszon,meg a bárpultnál,mert nem vicc,de 2 percenként ismerősökbe botlottam és ahelyett,hogy a showt néztem volna,végig beszéltük/szórakoztuk/röhögtük az estét az egyes emberekkel!:D
Csakhogy 1-2-t említsek: Idiot side-os Boti,Interyou-s Ádi,Kinter Oszkár,Czutor belmondóból,Tóth Gabi,Barbee,Hauschel Tomi,Stereo Leo stb. stb. és persze Fluor Tomika,na pl. ő is vicces srác :DDD
Egyébként a közönség hihetetlen volt:O Minden jegy elkelt és végig sikították,partyzták az egész műsort...nagyon kemény volt felülről látni az egészet :D
Afterparty meg abszolúúút jól sikerült,aranyosak az emberek spiccesen
...:D

Nem meglepő módon,idén is állati jól éreztem magam,ismét egy nagy buli volt,de 2 után leléptem,mert másnap dolgoznom kellett! :( Jövőre,ugyanitt találkozunk...már csak 1 évet kell várni...:)
Rakok be természetesen képeket,mivel mindenki ezt várja,de most kép készítésileg is igen inaktív voltam,úgyhogy csak 3-4 képpel tudok szolgálni,amik hát..nem feltétlen kerülnek be a rólam készült legjobb képek kategóriába,de legalább VALAMILYEN készült...:D (sztem ígyis leszedik a kedves jó ' képtársaim' a fejem,hogy felraktam a közös fotónkat..:D)

Ennyit mára,ha bármi kérdés van itt nyugodtan fel lehet tenni: www.formspring.me/PatriciaRupp

Twitteren meg követhetitek a mindennapjaim : www.twitter.com/patriciarupp

Báj wéj,kb. egy hónapja van látogató számoló a blogon és azóta közel 600 olvasó született csak a magyar oldalról!!! KÖSZÖNÖM

Xoxo: Patri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése