2010. március 13., szombat

Classic Lady photoshooting

Sziasztoook!
OMG mennyire rég írtam,kicsit elhanyagoltam a blogolást,bocsánat mindenkitől,de nagyon nagy pörgés van most körülöttem + addig nem akartam írni amíg nem tudok nektek képekkel szolgálni.
DE újra itt vagyok és beszámolok nektek mindenről:)

Február 19.-én újabb fotózáson vettem részt.
Kocsis Gyulával dolgoztunk együtt,Hecendorfer Timi ruháit mutathattam be a sminkemért Zergi Vica a hajamért pedig Tóth Viktória volt a felelős.
3 összeállítás került bemutatásra,az első 2 mindenképp a klasszikus stílusba sorolható be,a fűzők a szoknya és a hajviselet miatt is.Többen mondták(mondtátok),hogy nagyon emlékeztet titeket a spanyol lányokra,nos be kell valjam,hogy nekem is először ez jutott eszembe mikor tükörbe néztem :)
A 3. már egy kicsit elrugaszkodottabb ettől a stílustól,sokkal vadabb mind a ruha,mind a haj és természetesen a smink is. :) De majd a képek beszélnek,nem ragozom tovább :)
Hihetetlen mód elfáradtam a végére,hiszen reggel 10től este 6ig folyamatosan dolgoztunk és ha nem nagyon eszel és iszol,akkor az még plusszban rá tesz egy lapáttal.
Mivel még csak pár képet kaptam meg,ezért sokkal nem tudok szolgálni,de meg van ígérve,hogy hamarosan jön a többi kép,hát..kíváncsian várom,ugyanis lassan egy hónapja meg volt a fotózás...

Na de egy vidámabb hír: (Ami először engem lesokkolt:D)

Ben Grenty,aki twitteren az egyik legaktívabb követőm,a hetekben bejelentette,hogy csinál RÓLAM egy honlapot! :)
Nagyon sokat dolgozott vele,szerintem igazán jól sikerült és ezúton is szeretném megköszönni neki! :)
Ezen a honalpon tulajdonképpen MINDENT megtalálhattok rólam,amire csak kíváncsiak vagytok,képek,hírek,biográfia,a videoklippek és még sok mást is :) Folyamatosan lesz tovább fejlesztve,úgyhogy érdemes nézegetni :)
A honlap itt érhető el: www.rupp-patricia.tk/

Ezenkívűl egy lehetőség azoknak,akik szeretnének rólam valamit megtudni,kérdezni azok itt megtehetik: www.formspring.me/PatriciaRupp
Barbinak köszönjük az ötletet,bár még nem volt "hivatolsan" meghírdetve,naponta nagyon sok kérdést kapok tőletek,úgyhogy hajrá hajrá mindenre választ kaptok! :)


Xoxo: Patri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése