2009. október 11., vasárnap

VISAGE fotózás

!PORTFÓLIOM!
Sziasztok!Tegnap elkészült életem első portfólioja,ami egyben az első komolyabb fotózásom is volt!Reggel 10-től du. 5-ig folyamatosan dolgoztunk,szinte szünet nélkül,úgyhogy aki azt mondja,hogy ez nem rendes munka,az hazudik,most a saját bőrömön tapasztalhattam meg,hogy igenis az...:D
Nagyon jól éreztem magam,de azért le tud fáraszta
ni...:)
Noooos,mivel sajnos nagyon kevés időm van most,ezért csak berakom az első pár képet,amit megkaptam(jobban mondva,kikö
nyörörgtem,hogy küldjenek át párat:D).
6 féle összeállítás volt,de sajnos nem tudok mutatni,mindegyikből,így az egyik kedvenc sorozatom sem lehet benne a kis pes beszámolómban,de idővel szépen megkapom azokat is és ÍGÉREM,hogy berakom az összeset,egy könnyed kis beszámolóval együtt!:)

Remélem tetszenek a képek,a chat-ben nyugodt szívvel lehet kommentelni! :)


FRISSÍTVE: Élmény beszámoló

Ahogy már fent is láthattátok szombaton reggel 10-re voltam hivatalos a fotózásra.(Természetesen smink nélkül kellett megjelennem.)
Mikor megérkeztem már fel volt állítva szépen a vászon,a fények is (kb.) a helyükön voltak.Mivel picit előbb mentem,ezért volt alkalmam jobban megismerni a fotósom,azaz Balla Vivienne-t,akinek már jópár modell köszönhet,portfóliót,divat fotózást,reklám anyagokat és még sorolhatnám. Nem sokkal később betoppant, a sminkesem,a fodrászom és végül a stylistom is.(Kívételesen mindannyian nők voltak,ami nekem először nagyonis szokatlan(és furcsa) volt,de aztán rá kellett jönnöm,hogy velük nem semmi hangulatot lehet csapni és nagyon kellemeset csalódtam!:))


Mint már leírtam pár hete,6 féle összeállítást próbáltunk ki:

->Ez a bodies öltözék volt a legelső,fekete (HIHETETLEN MAGAS) magassarkúval és lábszármelegítővel és amint látszik,egy fekete hajpánttal.A hajammal itt tulajdonképpen nem csináltak semmi komolyat,így szoktam ált hordani,kiegyenesítve.A sminkben pedig a teljesen natúrra törekedtünk,hogy minnél természetesebb legyen.

-> A 2. szószerint fiús lett,teljesen átalakultam arra az időre és egész más arcom lett tőle.Mindenképpen szerettek volna egy ilyen pasis vonalat,de őszintén szólva számomra ez volt a legnehezebb,miután én mindig a nőiességet helyezem előtérbe ha magamról van szó. :D
Egy fekete kosztüm volt rajtam,fehér ing és fekete magas sarkú.A hajam teljesen el volt tűzve a kalap alá,hogy rövidebbnek tűnjön.
Sminkben itt sokkal merészebbek voltunk,óriási műszempillákat kaptam és fekete szemhéjfestéket.

-> A 3. sorozatról sajnos még nem kaptam képeket,pedig az egyik kedvencem volt. :( Nagyon feszes,fényes hatású farmert kaptam,egy "csík" felsőt,ami éppenhogy takart:P:D és egy fekete sapit.A hajam be volt hullámosítva és a sminkem nagyon-nagyon tetszett,ugyanis az a tipikus fekete füstös hatású volt. :) Remélem hamarosan ezt is le tudom majd közölni.:)

-> A 4. sorozat a fotózás legkényelmesebb része volt.:D Egyedül egy hosszabb szürke pulcsi volt rajtam,se önkínzó magassarkúk,se nadrásg,se semmi.A füstös smink után,újra elmentünk a természetesség irányába,maradt a szempillaspirál és egy kis pirosító,ezenkívűl meg a szám lealapozózása.Körübelül olyan 3 óra lehetett,mire elérkezdtünk ide,itt már teljesen feltudtam oldódni és abszolút nem izgultam,sőt...volt egy pont amikor elkezdtek egy picit hülyéskedni rám meg rám jött a röhögőgörcs!:D (Mint ahogy ez látszik, a 2. (pillanat) képen is.:D



->Ezután következett az 5.,ami BRUTÁLIS volt:D Egy rövid forró naci volt rajtam,egy szürke ujjatlan felső és az egyetlen saját darabom,a bőrdzsekim+az elmaradhatatlan kínzós magas sarkú.:) (Megtetszett a stylistnak:D) A hajam ÓRIÁSIRA fel volt tupírozva,itt a képen egész konszolidáltnak néz ki.:D A sminkem is nagyon feltűnő volt,tussal ki volt húzva és tűzpiros rúzst használtunk.Itt nem a vászon előtt álltam,hanem (az egyébként kék) fal előtt,ami szerintem nagyon mutatós volt,ha minden jól megy majd színesben is eljut hozzám és berakom nektek.:)
Rock chick feeling...:) ->Szép lassan elérkeztünk a 6. és egyben utolsó részéhez is a fotózásnak,ahol ahogy látszik egy egyberészes ruhában voltam,magassarkúban,a hajam meg fel volt tűzve.Smink az hasoníltott az előzhöz,kicsit tompítottunk rajta,hogy azért mégse piros rúzzsal feszítsek,az "elegáns" öltözékben.

Úgy 17 óra körül befejeztük a munkát,nagyon-nagyon jó "buli" volt és tényleg nagyon kedves volt mindenki,folyton lesték,hogy éhes vagyok-e(egész nap nem ettem semmit,mert izgultam..xD),vagy szomjas,fázom-e stb...Nagyon durva dolog,hogy egy csomó ember azt lesi,hogy neked a legjobb legyen,érted dolgoznak stb. :)
Ha alkalmatok nyílik egy fotózásra,ne hagyjátok ki,nagyon nagy élmény és legalább lesz,mit mutatni,majd az unokáknak!:D




Ezzel az utolsó képpel be is fejezném mára az írást,ha bárkinek bármi kérdése lenne akkor nyugodtan felteheti,válaszolok rá.:)

Ezenkívűl...Mint látható új designe van,amint,mint mindig,most is ASHLEYNEK KÖSZÖNHETEK,szerintem magáért beszél az oldal!:) És hálám üldözi:) <3

Még annyi,-tényleg utoljára-hogy a következő bejegyzésben a TI kérdéseitek lesznek a középpontban,ugyanis szép számmal jöttek már levelek,cseten is jó sokat kérdeztetek,ezért itt fogok,MINENKINEK,MINDENRE,VÁLASZOLNI.ha valamit szeretnétek megtudni akkor nyugodtan írjatok ide vagy akár emailt is a : patrissza@citromail.hu-s email címre.
Hamarosan jelentkezem...

Xoxo: Patri

2 megjegyzés:

  1. Patri, nekem arra a kérdésemre válaszolj hogy hogy lehetsz ilyen jó csaj :D

    VálaszTörlés
  2. Barbiiii:D(L)
    ilyeneket ne kérdezzél..:) és szerintem te sem panaszkodhatsz:P<3

    VálaszTörlés