2009. június 26., péntek

Idiot Side klipforgatás I. rész

Sziasztoook!

Na újra itt..:) Örülök neki,hogy ennyien olvassátok a blogot és,hogy tetszik,köszönöm mindenkinek!:)

Ajánlom mindenki figyelmébe Zora blogját,amit ezen a címen érhettek el: www.zoraswan314.blogspot.com Megéri olvasgatni szerintem:)

Ma életem első klipforgatásáról lesz szó,de 2 részletben írom mert azért nem 2 mondat az egész:D

Minden szeptember elején kezdődött,mikoris megkérdezték tőlem,hogy miért nem jelentkezem a mostanában leforgatásra kerülő Idiot Side klipre.Először hangosan felnevettem az ötleten,aztán később kiderült,hogy az illető komolyan gondolta…:D

Mikor haza értem felmentem az oldalukra és megnéztem a jelentkezési feltételeket.Végülis küldtem nekik egy emailt,fényképpel,”Mit veszíthetek?!” jelleggel.Bár azt be kell vallanom a kíváncsiság is benne volt..:D

Nem sokkal később kaptam is a visszaigazoló emailt,melyben „Köszönik és elfogadják a jelentkezésemet.”

Nem gondoltam semmi komolyabb szereplése az egészet úgy képzeltem el,hogy szükségük van jó pár statisztára a „koncertes” képekhez,hogy legyen ott „közönség”.Aztán kicsit máshogy történt,de erről majd később..:D

2008.09.21.-e volt a forgatás időpontja,egy vasárnapi nap.

A visszaigazoló emailben azt írták,hogy a hajunkat csináljuk meg,de a sminkelésre majd ott kerítenek sort,ruhát meg hozzunk magunkkal minnél többet,hogy lehessen válogatni.(de természetesen a converse cipellő ERŐSEN ajánlott:P)

13 órára kellett oda érni a Budapesti Műjég Pályához.

Előtte elmentem fodrászhoz,mert ha már klip lesz,akkor adjunk meg a módját:P:D Nem hiába járok a fodrászomhoz,mindig vmi eszméletlen dolgot hozz össze,amiket imádok:)

Miután elmondtam,hogy kb. milyen stílusú a banda,többet nem is kellett mondanom,a vég kifejlett a híres „Pinkpunkhajcu” lett:D Kicsit meglepődtem mikor a tükörbe néztem,de tetszett:D

A forgatásra 2 barátnőm is elkísért,Dóri és Tündi(aki szerepelt is).

Természetesen nem hazudtoltam meg magamat és elkéstünk..:D Kicsit paráztam,hogy mi lesz ebből és igaz mire megérkeztünk,MINDENKI ott volt,de még nem kezdtek bele semmi fontosba:D

Az ajtóban a fiúk Managere Gönczy Győző fogadott és idézem:„Na végre egy jó haj”:D kijelentéssel üdvözölt is.

Bementünk egy terembe ahol,hihetetlen mennyiségű csaj ült,a legtöbb extra vagáns stílusban.Bár azért vicces volt mikor bementünk és kb. mindenki bámultxD

Aztán bejött hozzánk a jól ismert produkciós Managerünk isJ Bognár Tibszi.

Azt mondta most kiválasztanak 8 lányt,akik többet szerepelnek majd és a közeli képekben kellenének.

Hát kiválasztottak;) Na egészen odáig nem izgultam,ott már elkezdtem egy csöppet:D Fogalmam sem volt,hogy működik ez az egész:).De azért próbáltak nyugtatgatni:D.

Levittek a „smink szobába”,de közben már forgatták a fiúk külön jeleneteit.Tibszi végig a „pártfogása” alá vett,amit ezúton is nagyon köszönök neki:)

Kisminkeltek egy elég látványos,rózsaszín sminket kaptam,majd köszöntem a fiúknak(IS),de alig pár szót tudtunk csak váltani, mert jöttek a ruha próbák és a stylistok,rájuk meg várt a további forgatás.

Tényleg egy kicsit „őrültek” a művész emberek,persze szigorúan jó értelemben:D Sokat hülyültünk:D Végülis egy rövid kis fodros farmerszoknya(„Mert a lábakat nem takarjuk..:D ” címszó van életben.),egy olyan fehér felső aminek szinte semmi háta nincsen egy arany „baseballos” dzseki,hosszú szárú zokni és persze a converse cipő(amit amúgy Kingának köszi:)) került kiválasztásra.

Mikor végeztünk az öltöztetéssel, újra visszamehettem a csajokhoz.Találkoztam Zorával,akivel a mai napig nagyon-nagyon jóban vagyunk:) (És a viva cometen is együtt voltunk:))

Elkészült jó pár barátnős kép(+1 Tibszivel,mert "jó lesz az neki emlékbe":D),majd nem sokkal később egy kicsit félre hívott Tibszi és,mint később kiderült Jimmy(Laci) a rendező és megkérdezték,hogy mit is szólnék ahhoz,hogyha főszereplő lennék.Tulajdonképpen választ nem is nagyon vártak,bár az is biztos,hogy nemet amúgy sem mondtam volna..:)

A forgatás számomra itt kezdődött el,de a nap folytatásáról majd csak a következő bejegyzésben tudtok olvasni.

Addig is legyetek nagyon rosszak!;) XoXo:Patri

TO BE CONTINUED...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése